Nuray Karaca
Sadri Ertem’in “Bacayı İndir Bacayı Kaldır” Adli Hikâyesine Göstergesel Bir Çözümleme
Ss, 13-28
A Semiological Analys is Of Story “Bacayı İndir Bacayı Kaldır” By Sadri Ertem
Anahtar Sözcükler |
Öz |
Tam Metin (PDF) |
|
Türkân Yeşilyurt
Beş Roman Beş Düşkün Kadın
Ss, 173-196
Five Novels and Five Debauched Women
Anahtar Sözcükler |
Öz |
Tam Metin (PDF) |
|
Halil Altay Göde
Kültür Endüstrisine Örnek Olarak Isparta/Yalvaç Ekmek Kültürü ve Dünden Bugüne Mahalle Fırıncılığı
Ss, 197-209
An Example for the Industry of Culture: Isparta/Yalvaç Bread Culture and Local Bakery From the Past to the Present Day
Anahtar Sözcükler |
Öz |
Tam Metin (PDF) |
|
Seda Gül Kartal
Hüseyin Rahmi Gürpınar’ın Eserlerinde Kahve ve Kahve Kültürü
Ss, 211-236
Coffee and coffee culture in the Worrk of Hüseyin Rahmi Gürpınar
Anahtar Sözcükler |
Öz |
Tam Metin (PDF) |
|
Kadir Can Dilber
Jose Saramago’dan Elif Şafak’a Filin Anlatısal Yolculuğu
Ss, 251-262
The Narrative Journey of elephant from Jose Saramago to EIif Şafak
Anahtar Sözcükler |
Öz |
Tam Metin (PDF) |
|
Evrim Ulusan Öztürkmen
İngiliz Karikatürlerindeki Türk İmgesi Üzerine Yapısal Bir İnceleme
Ss, 265-280
A Structursl Study on the Image of the Turk in the British Caricatures
Anahtar Sözcükler |
Öz |
Tam Metin (PDF) |
|
Yılmaz Yıldırım
Romanda Niyetselliğin Sosyal Ontolojisi Üzerine
Ss, 281-297
On the Social Ontology of Intentionalty in novel
Anahtar Sözcükler |
Öz |
Tam Metin (PDF) |
|
Ceylan Yıldırım
Çeviri Yapıtlarıyla Amin Maalouf’un Türk Yazın Çoğuldizgesindeki Yeri
Ss, 299-318
Translation of Amin Maalouf’s Novels in Turkish Literary Polysystem
Anahtar Sözcükler |
Öz |
Tam Metin (PDF) |
|
Fehimeh Yasin
Şiir ve Resimde Boşlukların Anlamı
Ss, 319-332
The Gestion of Space in Painting and Poetry
Anahtar Sözcükler |
Öz |
Tam Metin (PDF) |
|
Melek Eryentü
Tüketim Kültürü Teorisi Bağlamında Çocukların Reklamlarda Konumlandırılışı: “Koton Kids” Reklam Filmleri Üzerine Göstergebilimsel Bir İnceleme
Ss, 29-48
Positioning in Children’s Advertising in the Context of the Consumer Culture Theory: A Semiological Analysis on “Koton Kids” Advertisement Films
Anahtar Sözcükler |
Öz |
Tam Metin (PDF) |
|
Ayşula Kurt
Çizgiden Göstergeye 1990’li Yıllarda Trabzon’da Cinsiyet Halleri: Hamsi Dergisi Örneği
Ss, 49-75
States of Gender in Trabzon in the 1990s From Line to Sign: Hamsi Magazine Case
Anahtar Sözcükler |
Öz |
Tam Metin (PDF) |
|
Mevlüt Özben
Bir ‘Kum Saati Zamanında’ Yaşamak: Büyülü Dağ
Ss, 77-86
Livinging in Sandglass’ Time: The Magic Mountain
Anahtar Sözcükler |
Öz |
Tam Metin (PDF) |
|
Oğuzhan Ekici
Edebiyat Sosyolojisi Bağlamında II. Dünya Savaşı Sonrası Alman Edebiyatı Üzerine Bir İnceleme
Ss, 87-104
An Analysis of Post wwıı German Literature With in the Context of Literatur Sociology
Anahtar Sözcükler |
Öz |
Tam Metin (PDF) |
|
Pınar Laloğlu
Göstergebilimsel Bir Yaklaşımla Misafir Odası Analizi
Ss, 105-123
Guest Room Analysis Using a Semiological Approach
Anahtar Sözcükler |
Öz |
Tam Metin (PDF) |
|
Çağrı Eryılmaz
Çevresel Medya İçeriklerinin İnşası: National Geographic Türkiye Dergisi Örneği
Ss, 125-142
The Constructıon of Environmental Media Contents: The Case Of National Geographic Turkey Magazine
Anahtar Sözcükler |
Öz |
Tam Metin (PDF) |
|
Güneş Şahin
Kırşehir Basını’ndan Bir Örnek: Kervansaray Dergisi
Ss, 143-160
An Example From the Kırsehir Press: Kervansaray Magazin
Anahtar Sözcükler |
Öz |
Tam Metin (PDF) |
|
Ayten Er
Eugene Ionesco’nun Kral Ölüyor (Le Roi Se Meurt) Adlı Oyununda İnsanın Trajik Sonu: Ölüm
Ss,
Man’s Tragic End in Eugene Ionesco’s Play The King is Dying: Death
Anahtar Sözcükler |
Öz |
Tam Metin (PDF) |
|